wtorek, 2 października 2012

Kilka słów...




Na początku, chciałabym 
 Wam podziękować za te ponad 2 000 odwiedzin na pingerze i 
za 46 obserwatorów.
Na blogspocie tak samo, 
prawie 2 100 wyświetleń i 40 obserwatorów.

Jeszcze raz Wam dziękuję, oraz świetnym osobom, które tu poznałam.. :) 



Drugą sprawą jest mój gryzoń,
Ziuta się zwie.
Mamy pewne problemy, od jakiegoś tygodnia
Ziucie zaropiało oczko i go nie otwiera...
Wczoraj zauważyłam, 
że dookoła zrobiło się sine...

Jeżeli ktoś by wiedział co z tym zrobić, to proszę o kontakt, 
bo ja już nie wiem co robić.
A bardzo się boję... :/

3 komentarze:

  1. ojej. Mam nadzieję że wszystko bd z nią okej...

    OdpowiedzUsuń
  2. najprościej i najrozsądniej będzie się udać z gryzoniem do weterynarza!! i to migiem!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcie :D A co do gryzonia, to się nie znam niestety na nich, wiec najlepiej jak udasz się do weterynarza z nią :)

    OdpowiedzUsuń