niedziela, 21 października 2012

Jesień.

Trochę się tu zakurzyło...
Ale udajmy, że nikt tego nie widzi... :D

Dzisiaj, już jesiennie. Zdjęcia świeże bo z dzisiaj. :D
Tak zdjęcia robione w niedzielę, bo to jedyny dzień, w którym mam
chodź chwilę wolnego...
Więc trzeba to jakoś wykorzystać i 
dzisiaj wybrałyśmy się do parku :D


L: A to co?

J: Pseudo biedronki! *O*
<klik, lepiej widać>
     

A potem, jeszcze chwilę posiedziałyśmy
 w towarzystwie pseudo biedronek :D

Niestety zdjęć mało, bo zbliżała się
spora grupka moich znajomych 
ze starej szkoły, więc wolałam Loui 
nie narażać na niebezpieczeństwo. T~T

A tu jeszcze kilka zdjęć, zalatujących 
jesiennym klimatem :D

  <oprócz tego, TROLOLOL XD>




To by było na tyle.

Enjoy!

i spadam odrabiać lekcje :D



5 komentarzy:

  1. Urocze zdjcia *.*
    Jak byłam mała to an te pseudo-biedronki mówiłam 'maski', bo ich górna część zawsze mi przypominała twarz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dawniej żartowaliśmy że te robale to żuczki śmierdziuszki ;D
    A zdjęcia naprawdę ładnie wyszły *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidze tych pseudo-biedronek, fufufufu! >w< A zdjecia mi się podobają, najbardziej pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń