czwartek, 2 maja 2013

Spotkanko (^w^)/


Heloł!
Dzisiaj notka. *FANFARY*
Gdyż,iż ponieważ w końcu mam jakieś zdjęcia.
Nie jestem z nich zadowolona. Serio.
Dawno nie fociłam lalek, nie miałam czasu.
I jakoś lalki mi nie pozowały
i nagle aparat się zbuntował.
Smuteg, żal, rozpacz.

No ale dobra.
Przejdźmy do zdjęć.
Byłam się dzisiaj spotkać z dziewczynami.
Olą i Alicją ^^

JEŻELI KTOŚ JEST UCZULONY NA
SŁABE ZDJĘCIA TO ZAMIAST KOMENTOWAĆ, PROSZĘ NACINĄĆ MAGICZNY GUZIK NA GÓRZE.


Zaczęło się od plotek ;3;




Loui dres 8)
JP 10000%








Stwierdzam, iż Mei lubię bardzobardzo :D


~^^~

zapraszam na Tumblra: http://sisleysen.tumblr.com/
i na fejsika: https://www.facebook.com/pages/Izzey-Photos/616968261653085?fref=ts

8 komentarzy:

  1. Boże jakie one piękne ;w;
    Może zdjęcia rzeczywiście nie najlepsze, ale nie są złe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że spotkanie udane. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Loui, ty lumpie 8), jesteś moją jedną z najukochańszych lalek na blogu~~
    JPJP, bardzo religijna lalka~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha no cześć Laura :D świetnie wyglądasz ;) A zdjęcia są śliczne moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah te paseczki ja osobiście mam świra własnie na puncie wzóru w paseczków .A zdjęcia i tak mi się podobają wszystkie.

    OdpowiedzUsuń